Subject: FW: Patērētāja sūdzība Igaunijā Uus tarbijavaidluste komisjoni menetluse toiming menetluses 19-1/24-12030 [EvS_EE-ACTIVE.FID9493]
From: "Erika Tuvike / Eversheds Sutherland" <[email-masked]>
To: "TTJA" <[email-masked]>
Cc: "Marianne Metssoon" <[email-masked]>
Date: Fri, 4 Oct 2024 16:14:31 +0300

Lugupeetud Marianne Metssoon

Pöördun Teie poole advokaadibüroo Eversheds Sutherland kliendi Samsung
Electronics Baltics SIA eest ja nimel seoses alloleva tarbijavaidluste
komisjoni menetluses nr 19-1/24-12030 oleva avaldusega kaupleja vastu.

Teavitan Teid, et olen kaupleja Samsung Electronics Baltics SIA
lepinguline esindaja ning palun teha mulle juurdepääs TTJA infosüsteemis
tarbijavaidluste komisjoni menetluses nr 19-1/24-12030 olevatele
dokumentidele.

Lugupidamisega

Erika Tuvike | Advokaat | Eversheds Sutherland Ots&Co | Eesti

T:  +372 622 9979

M:  +372 56 210 492

E:    <mailto:[email-masked]>
[email-masked]

Teile on edastatud TTJA infosüsteemis tarbijavaidluste komisjoni
menetluses nr 19-1/24-12030 toiming

Toimingu lisaja: Marianne Metssoon
Toimingu kuupäev: 2. okt 2024
Toimingu nimetus: Avalduse edastamine kauplejale
Menetluse viide:
<https://protect2.fireeye.com/v1/url?k=d01b46cc-b19053f6-d01acd83-74fe4860
008a-d8c70983947daeb0&q=1&e=baa99316-afbe-478f-846f-2a24d466b2b1&u=https%3
A%2F%2Fjvis.ttja.ee%2Fmodules%2Ftvk-avaldus%2Fvaata%2F7523>
https://jvis.ttja.ee/modules/tvk-avaldus/vaata/7523
Toimingu sisu:

Lugupeetud Samsung Electronics Baltics SIA esindaja
Teadmiseks  Andres Solodovoi

Edastame Teile vastamiseks tarbijavaidluste komisjonis menetlusse võetud
Andres Solodovoi (edaspidi Tarbija) avalduse, millega palume e-keskkonnas
iseseisvalt tutvuda.

Avalduse leiate manusest.

Kaupleja on kohustatud andma tarbija avaldusele kirjaliku vastuse, milles
kaupleja võtab seisukoha avalduses sisalduvate väidete ja tarbija nõude
kohta ning pakub võimaliku lahenduse vaidluse lõpetamiseks. Selgitusele
tuleb lisada dokumentaalsed tõendid oma väidete ja asjas tähtsust omavate
asjaolude kohta (tarbijakaitseseaduse § 48 lõige 3).

Kui pooled vaidluse läbivaatamise ettevalmistamise käigus lahenduseni ei
jõua, edastatakse tarbija avaldus lahendamiseks ja otsuse tegemiseks
tarbijavaidluste komisjonile (tarbijakaitseseaduse § 48 lõige 9).
Tarbijavaidluste komisjoni avalduse menetlus kestab üldjuhul 90 päeva.
Seoses suurenenud tarbijavaidluste arvuga võib avalduse läbivaatamise aeg
pikeneda. Palume mõistvat suhtumist ja kannatlikust kõigi vastuste
saamisel.

Komisjon lähtub vaidluse lahendamisel menetluses kogutud selgitustest ja
tõenditest. Seetõttu on oluline, et vaidlevad pooled esitavad oma väidete
tõendamiseks tarbijavaidluste komisjonile kõik tõendid. Kui komisjon peab
seda vajalikuks, kutsutakse istungile vaidlevad osapooled. Teil on
võimalik tarbijavaidlus lõpetada enne komisjoni istungit osapooli
rahuldava kokkuleppega.

Vastuse koos võimaliku lahendusega palume esitada ja vastata toimingule
infosüsteemis kasutades nuppu Vasta hiljemalt 11. okt 2024.

Vastuse tähtajaks esitamata jätmisel võetakse vaidluse lahendamisel
aluseks tarbija avaldus ja olemasolev teave.

Juhend infosüsteemi kasutamiseks on leitav
https://www.ttja.ee/ariklient/tarbija-teemad/vaidluse-lahendamine/vaidluse
-lahendamine
<https://protect2.fireeye.com/v1/url?k=3712463d-56995307-3713cd72-74fe4860
008a-3ef83f9f832b00f0&q=1&e=baa99316-afbe-478f-846f-2a24d466b2b1&u=https%3
A%2F%2Fwww.ttja.ee%2Fariklient%2Ftarbija-teemad%2Fvaidluse-lahendamine%2Fv
aidluse-lahendamine> . Infosüsteemi saab sisse logida
<https://protect2.fireeye.com/v1/url?k=bbce3a6b-da452f51-bbcfb124-74fe4860
008a-c6d0b25f608bbb2c&q=1&e=baa99316-afbe-478f-846f-2a24d466b2b1&u=http%3A
%2F%2Fttja.ee%2F> ttja.ee ja valida paremalt E-teenused või
<https://protect2.fireeye.com/v1/url?k=cfdd7765-ae56625f-cfdcfc2a-74fe4860
008a-4dfb9d90e3644be2&q=1&e=baa99316-afbe-478f-846f-2a24d466b2b1&u=http%3A
%2F%2Fjvis.ttja.ee%2F> jvis.ttja.ee.

Infosüsteemi logides olete automaatselt füüsilise isiku rollis. Automaatne
juurdepääs enda ettevõt(e)tega seotud andmete vaatamiseks, toimingute
lisamiseks ja volitus(t)e andmiseks on juhatuse liikme(te)l. Kui
toiminguid teeb teine isik, tuleb infosüsteemi lisada volitus. Et tutvuda
avaldusega kaupleja esindajana, tuleb valida vasakul menüüs roll ettevõtte
nime järgi. Juhised volituse lisamiseks on leitavad
ttja.ee/infosusteemis-jvis-volitamine
<https://protect2.fireeye.com/v1/url?k=38895775-5902424f-3888dc3a-74fe4860
008a-3dbfd530a438ef16&q=1&e=baa99316-afbe-478f-846f-2a24d466b2b1&u=http%3A
%2F%2Fttja.ee%2Finfosusteemis-jvis-volitamine> .

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.